דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עדיף? מחשב נייח או מחשב נייד? 

מאת    [ 30/01/2014 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1924 פעמים ]

מתלבטים בין מחשב נייח למחשב נייד? אתם יכולים להפסיק לחשוב…

סוף כל סוף החלטתם לרכוש לעצמכם מחשב אישי, אשר ישמש אתכם לצורכיכם האישיים - בין אם אלו גלישה באינטרנט, שימוש בדוא?ל, רשתות חברתיות, פיתוח תוכנות וכו? - עליכם, כמובן, לבחור את המחשב האידיאלי שלכם, ואחת השאלות הראשונות שנשאלות בקרב לקוחות ומשתמשים בעת רכישת המחשב היא ?מה עדיף? מחשב נייח או מחשב נייד??. ובכן, אם אתם מתוסכלים משאלה זו ומעוניינים לדעת מה עדיף בשבילכם, אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא את המאמר ולדעת קצת יותר אודות בחירת המחשב שלכם.

מחשב נייד
המחשב הנייד הוא מחשב אישי, בדרך-כלל קטן וכמובן - נייד (שניתן לסחוב אותו למקומות שונים). המחשב הנייד הוא בעל יכולת קיפול, כך שהמסך והמקלדת ישארו מוגנים. בניגוד למחשב הנייח, המחשב הנייד שוקל קילוגרמים ספורים. כמו-כן, המחשבים הניידים פועלים באמצעות סוללה נטענת. ככל שהזמן עבר והטכנולוגיה התפתחה, כך המחשבים הניידים התפתחו עוד ועוד - ממסך מגושם, בעל רזולוציה נמוכה למסך LCD, למקלדות מובנות ועכבר מובנה בתוך המחשב עצמו.

מחשב נייח
כשמו כן הוא - נייח, כלומר שלא ניתן לסחוב אותו בצורה ניידת, נוחה ומהירה למקומות שונים. מחשב זה הוא מחשב המיועד לבית או למשרד, ועל-כן הוא גם גדול יותר וכבד יותר. למחשבים הנייחים מתווספים גם רכיבים שונים, כגון - מקלדת, עכבר ורמקולים. כמו-כן, המחשבים הנייחים נחשבים לעמידים יותר וחלקם אפילו טובים יותר מהמחשבים הניידים.

שאלת השאלות - נייחות או ניידות?
למעשה, זוהי שאלה שתשובתה צריכה לבוא מכם, לקוחות יקרים - האם השימושים העיקריים שלכם באמצעות המחשב יעשו בביתכם, במשרדכם או מחוץ לבית, בבתי קפה, בהרצאות וכו?? אם אתם אנשים ניידים, אשר צריכים את טכנולוגיה אשר תהיה זמינה לכם בכל עת - אין ספק שמחשב נייד הוא המחשב האידיאלי בשבילכם.

תקציב
חלק חשוב מאוד ברכישת המחשב האישי שלכם הוא בניית התקציב. כיום, המחירים הסבירים למחשבים הנייחים מתחיל בסביבות ה-1500 שקלים - כמובן שיש יותר ויש פחות, ובמחיר כפול ממנו תוכלו ליהנות ממחשב מהיר יותר, איכותי יותר, בעל דיסק קשיח גדול יותר ומגוון הטבות - שימו לב, התקציב מהווה חלק חשוב באיכות המחשב העתידי שלכם. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מרכיבים נוספים, כגון מקלדת, עכבר, מסך, רמקולים ועוד - את המרכיבים הללו המחשב הנייד יכול לספק לכם, ואפילו במחירים דומים כמו של מחירי המחשב הנייח.

יתרונות וחסרונות
אחד היתרונות הגדולים ביותר למחשבים הניידים הוא כמובן יתרון הניידות - בתוך כלי טכנולוגי קומפקטי, קטן ונייד יכולים להיכנס גם מקלדת, גם עכבר, גם מסך וגם רמקולים, בעוד שבמחשב הנייח הדברים הללו לרוב לא כלולים במחיר ובחבילה. כמו-כן, קיים יתרון למחשב הנייח - אין ספק שהמחשבים הנייחים חזקים יותר ממחשבים ניידים, וזה נושא שתלוי בסוג המחשב אותו אתם בוחרים להשוות עם מחשב נייד. אולם, המחשבים הנייחים תופסים מקום רב על שולחן עבודה או בחדר הרצאות, אם אתם עוסקים בתחום, ולכן יש לשקול מחשב נייד בכובד ראש.

ייעוץ עם טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים הם אנשי מקצוע חכמים ומנוסים מאוד בתחום במחשבים. טכנאי מחשבים רבים בארץ, ואפילו בעולם, נותנים שירות מיוחד לייעוץ ברכישת מחשב. לדוגמה - טכנאי מחשבים מוסמך יכול לייעץ לך במפרט המחשב שאתה צריך על-פי צורכיך, בתקציב שלך, מהיכן לרכוש, סוגי המחשבים הקיימים ועוד. בנוסף, חשוב מאוד להכיר טכנאי מחשבים על-מנת שאם תהיינה בעיות ראשוניות עם המחשב החדש שלכם, בעיות התקנה או אם הוא אפילו יחליק לכם בטעת מהיידים - טכנאי המחשבים שלכם יתקן את הבעיה.

טכנאי מחשבים שירותי מעבדה , פתירת תקלות , החלפת חומרה, חנות מחשבים, ועוד.. ליעוץ חינם בתחום המחשוב: התקשרו 052-8712655, שעות פעילות: 12:00 ל-21:00




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב